Denna härliga onsdag

Vet inte varför men min onsdag har faktiskt varit riktigt bra. Mötte älsklingen och Eve imorse på vägen till skolan. Min baby har klippt sig, annorlunda men fint vart det. Är inte van vid att se han så men det kommer jag att bli. Sen så har dagen bara rullat på, gympan var inställd för att Yvonne var sjuk så slutade tidigt. Var hemma runt 11-12 nån gång på dagen. När jag kom hem och hade hunnit äta frukost, gått till skolan och ätit lunch och kommit hem igen så satt em och pappa och åt frukost. Haha, pigga kanske?
Sen så har jag pluggat, pratat lite med Deniz och med Mia. På fredag är det avsked av Mia som gäller(åker snart), och på lördag ska jag hooka med baby och fira mamma eftersom vi är bortresta när hon fyller år.
Imorgon har jag rättskunskaps prov och jag fattar nästan ingenting av det jag läser. Har läst kapitlet 4-5 gånger nu och jag fattar fortfarande bara 2stycken. Men det hinner jag lösa tills provet kommer. Hoppas jag.
Senare ska jag och pappa ta oss med bilen till sumpan och äta ungsbakad pizza på em's jobb, det ska bli mysmys.
Hoppas jag kommer hinna ta farväl av fler små sötisar innan jag åker, som twini. Eller det blir nog rättare sagt om dom har tid att ta avsked av mig. Haha.
Nu ska jag läsa vidare, ha en fortsatt trevlig onsdag.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0