Tack för igår

Jag har kommit på att jag bloggar ungefär sådär varannan dag, jag orkar helt enkelt inte sätta på datan varje dag. Känns ganska skönt faktiskt, att man inte är beroende utav den. Så eftersom jag missade att blogga igår så tar jag igen det idag. Min gårdag spenderade jag tillsammans med min kusin Jessica, och det var faktiskt riktigt trevligt och mysigt. Vi pratade en hel del men även skratt kom in i konversatonen. Så härligt att prata med henne, hon förstår faktiskt vad det är man går igenom. Man kan prata med henne och berätta exakt hur det är utan att man börjar tjaffsa eller grina. Så skönt att kunna prata om "det" utan att känna att man blir frustrerad och gråtfärdig. Så tack för igår, det var en väl behövlig och en rolig kväll.

En annan sak som måste nämnas, idag ringde dom från Johnnys grill och frågade om jag ville börja jobba på helgerna där. HUR STOR ÄR CHANSEN? Att ägaren bara ringer och frågar efter en. Det var min pappa som gett mitt nummer men i alla fall. Jag behövde inte änns söka jobb, jobbet kom till mig. Vilken tur man kan ha! Så på helgerna kommer man nu i framtiden hitta mig på grillen uppe i Vällingby centrum. Tills jag hittat något bättre såklart. Pengar är alltid pengar. Och vem behöver inte pengar? Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå ner i källaren för att tvätta. Hoppas på att jag lyckas ragga upp någon trevlig prick som jag kan ta en fika med, älskar att fika. Så mysigt och socialt. Det var allt för denna blogg gång. Kanske ses vi senare, kanske inte. You never know ;)
"Alla är älskade av någon, sen är det en annan sak om man är värd det eller inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0