Söndags bio

Så då vart det planerat, klockan 20.00 ska jag möta upp Jullbull inne i stan för att äta en god pizza och sedan gå på bio och se The Dark Night med Heath Ledger, har hört att den ska vara riktigt bra så ser fram emot att se den. Wihu galet bra avslut på en söndag, imorgon är det skola liksom, yeppi! :/ Men det är inte vanlig dag imorgon, som tur är. Vi har resursdag imorgon så vi ska spela brännboll med 2:orna och 3:orna på Gärdets sportfält. Börjar vid 10.00 och slutar vid 13.00 så det ska bli skönt. Nu måste jag rusa in i duschen och göra mig i ordning för bio. För er som inte vill lämna hemmet men endå vill se film så går det en film på kanal 5 klockan 20.00. Tror den faktiskt är bra så se den om ni inte har något bättre för er. Have a nice evening,
Heath Ledger i The Dark Night
Just på denna bild är han inte så snygg, men under sminket har ni en av världens vackraste män.

Kommentarer
Postat av: Helena

den filmen är typ en av de sämsta filmerna jag har sett, BARA scenerna med Heath Ledger som är bra! :O <3

2008-08-24 @ 19:04:25
URL: http://pernehagen.blogg.se/
Postat av: madeleine

nej den är bra, Batmans röst låter lite fjantig bara, typ som om han hamnat i målbrottet. Men jag föredrar ju då också scenerna med Heath Ledger, han är så jävla het. Dock inte i denna film men jag låtsas att sminket inte är på ;)

2008-08-25 @ 12:39:09
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0