Sista dagen med onyttigheter

Ja då har jag bestämt mig. Idag är det sista dagen med godsaker. Måste fixa kroppen inför Grekland nu. Det är bara 3veckor kvar så det är bara att köra hårt. Kom nyss hem från farmor och farfar. Det var faktiskt ett jättetrevligt och skönt besök, som alltid. Även Julias överraskningsfest vart lyckad, jag dansade en hel del. Och jag och Max åt mat och tårta i stort sätt hela tiden, men det var gott! Snart ska jag och Emelie bege oss ner till Solna centrum för att handla lite gotta eftersom detta är trots allt våran sista dag med livets goda. Vi ska även se Kung Fu Panda innan vi går och lägger oss. Det får bli våran söndagsfilm. Det blir ett bra avslut.
Det blev bara en liten kort och snabb uppdatering. Vi hörs senare.
"Ta hand om dig själv, för du är det bästa du har"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0