Plugg,plugg och lite mera plugg

Så trött på det redan, känns som om mitt liv består av att plugga och det här är bara andra veckan. Hur ska jag klara mig igenom de resterande? Nu är två läxor av tre gjorda. MEN, den sista är omöjlig. Det är såklart rättskunskapen och det är inte lite man ska kunna. Helt sjukt, dom tror man är underbarn. Om det endå vore så väl. Nej längtar tills jobblivet börjar. Man kanske inte får lov men man behöver inte plugga och ta med sig jobbet hem. Me like.
Imorgon är det beslut om ring som gäller, byta eller töja för 700kr något. Frågan är om det är värt det asså. Efter det ska jag hämta mina gympakläder och plugga ännu mera rättskunskap. Gud vad roligt madde! Gå förbi mitt blivande helg/lov jobb och snacka lön samt annat. Sen vet jag inte men kanske tar en fika med Mia i stan. Det var ett tag sen nu vi sågs och jag tror att båda behöver träffas. Inte för att vi är osams utan mer för att vi saknar varann. Vi behöver prata ut om våra bekymmer helt enkelt. Nu ska jag be Emelie förhöra mig på praktiska markandsföringen. Sen får det vara slut med pluggandet för idag tycker jag. Jag har arbetat på bra. Datakunskaps läxan som jag gjort är egentligen tills på fredag men som sagt, jag har massor med annat att hinna med denna vecka så tog den i en och samma plugg smäll. På torsdag(event. även fredag) ska jag vara barnvakt åt Theo. På fredag flyttar även kusselinerna till Lilla Essingen. På lördag blir det stök och knök med Mia om allt går som det ska. Hm, mer vet jag inte. Det vart en liten uppdatering mitt såhär i det tråkiga och eviga pluggandet.
So long,
Inte jag på bilden som ni ser men man ser hur tråkigt det är och hur dom äckliga böckerna omringar en.
"Bestäm dig för vad du vill och satsa stenhårt hela vägen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0