Mätt och belåten

Så, nu har jag ätit så jag storknat. "Lagade" mat åt mig, Max och Theo. Haha blandad meny idag. Max åt någon slags biff med potatis, jag åt kyckling med pasta och Theo åt nudlar. Och Em och mamma fick pizza ute på restaurang!! :O Snacka om orättvist. Men men, nästa gång är det min tur. Våran mat dög med. Snart bär det av kommunalt till värmdö, ska åka och ha en födelsedags fika för vår kära farbor Nicklas. Grattis på dig världens bästa farbror! Hoppas vi inte kommer hem allt för sent, eftersom jag ska upp tidigt till skolan även imorgon. Ha en mysig kväll och ta hand om era nära och kära. Nu ska jag slå på TV:n och se om det finns något som kan underhålla lilla mig.
[Måste bara nämna Vick, hon är en helt otroligt härlig och pålitlig tjej. För underbar för att vara sann. Ville bara säga det så alla andra stackare som inte vet, vet nu.]
Tack för ikväll, puss.
"Glöm inte dom som bryr sig, och dom som verkligen bryr sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0