Många motgångar

Jag blir galen! Inget går som det ska nu. Ringen blev det inget med, pengarna är helt slut, vikten går inte ner, bråken står kvar, förra killen är förbjuden, den nya killen är ointresserad, skolan är för mycket, helgerna tråkiga och jaa. Vad mer kan komma upp på min dumma motgångslista? Det finns fan inte mycket mer som kan vara dåligt. Just nu känns det som om mitt liv suger ganska hårt. Eller riktigt hårt faktiskt. Visst, folk har det värre men jag brukar inte ha det. Jag mår inte bra utav det här. Ska färga håret svart, byta namn och flytta så ingen vet vem jag är. Kan inte något vara på min sida i alla fall? Ska det vara så svårt att ha någon liten sak i livet som gör en lycklig. Snart åker jag till Kos, det ska bli skönt! Slippa Sverige och dess motgångar. Slippa min vardag. Jag måste göra någonting åt det här, det kan inte fortsätta i samma spår. Det funkar helt enkelt inte. Ska byta ut mitt liv för det jag har nu duger fan inte. Jag ska fan i mig konvertera, tjejer kan aldrig vara lika fittiga som killar. Nej usch fy blä förfan för killar. Dränk er allihopa! Ska tattuera in i pannan "JAG HATAR ALLA!" Hm, nu känns det bättre. Får jag slå någon också så kanske jag till och med blir lycklig igen. Nej nu så jag återgå till det äckliga och eviga pluggandet. Hoppas på att få skriva ett lite gladare inlägg senare. Hejdå,
"Be careful what you wish for, cause you just might get it all. And then some you don't want"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0