Kort men endå lång dag

Ja du ser vad rubriken säger, idag var det en kort men endå lång dag. Började skolan klockan 10.00 och slutade 16.00. Hela dagen kändes lång och seg enda tills sista lektionen. Samhällskunskap med Nicklas. Det är min nuvarande absoluta favorit lärare. Så skön och lättsam. Kommer se fram emot mina lektioner med honom. Idag fann även jag och en jättegullig tjej i klassen varandra, Tove. Kommer bra överens med henne, känns skönt att man lär känna fler och fler i klassen. Vissa i klassen är faktiskt riktigt sköna, speciellt killarna. Härlans pärlans när grabbarna har lite stake;)
Nu ska jag och min syster ha ett series talk med pappa och sen får jag se vad som händer. Blir det hus i helvete drar jag hem till mamma annars ligger jag kvar här över natten. En stor besvikelse som jag stötte på idag var att jag har tagit fel på datum, trodde jag skulle få hämta ut min kära ring från guldsmeden idag men det är inte förns den 27/8 som den är klar. SUCK! Annars mår jag bra och ska köpa en super nagelfil som tröst pris för att jag inte fick min ring. Kanske hörs senare angående snacket. Får se hur illa det slutar. Haha det kanske slutar bra iallafall. Hoppas hoppas hoppas!
Puss och kräm
"Life's to short to be angry"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0