Helt slut..

som människa. Hjälpte  mina kusiner att flytta idag. Galet tungt. Men även det är träning. Vi höll på i flera timmar. Tre stycken med över 20kartonger så det tog sin tid och det blev en hel del arbete. Packade upp och rensade och sorterade. Herregud, att man orkar på en lördag liksom. Hade tänkt gå ut och ha kul ikväll men som läget är nu så orkar jag inte röra mig en meter. Åkte hem från lilla essingen och kastade mig i soffan. Äntligen sitta ner och bara andas. Men, jag gjorde nytta och fick mig samtidigt ett styrketränings pass så jag är ändå nöjd. Vad ska ni hitta på ikväll? Hoppas ni hittar på något riktigt roligt. Ni som ska på fest, festa för mig med. Hur som haver, nu bjuder menyn på kyckling med ris så ska äta det sen får jag ser vart fötterna bär mig. Just nu orkar jag inte ta reda på om något händer ikväll. Kanske senare får jag se vad som händer och fötter. Vem vet, jag kanske får för mig att jag orkar gå ut. So long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0