Härlig onsdag

Gårdagen(tisdag)
Tog en runda på stan med Juliet efter skolan. Vi tog en mysig fika och jag fick i mig dagens Frapino, mm vad gott det är. Finns på Espresso House för er som vill prova på. Jag tar alltid den med mocka smak. Efter stan bar det hem mot Odenplan, väl där åts det middag. Efter många moment kom vi iväg till video butiken för att lämna tillbaka en film som blivit hyrd, 27dresses. Den är grymt bra, se den! Påvägen stötte vi på Peck som sedan följde med hem. Sen hände inte mycket mer. Jag kom hem runt elva snåret och då satt jag, mamma, Max och Emelie och snackade skit och skrattade en hel del tills sent in på natten. Det vart lite för sent igår, men så länge man kommer i tid dagen efter så spelar det ingen roll. Det var gårdagen det eftersom jag inte hann skriva något igår.

Nu över till dagens händelser...
Fin fina fisken vädret! Härligt Sverige, mer av det tack. Idag vart en kort skoldag, asskönt i och för sig. Började 8.30 och slutade 12.00. Oh me like :) Efter skolan bar jag och Tove av mot söder gallerian, båda fick med sig riktigt bra kap hem. Hem kom man och där satt Max i soffan. Trevligt trevligt med sällskap. Snart ska jag röra på fläsket och bädda om sängen, städa i rummet(någon måste ju göra det också) och äta mellanmål. En ny grej jag har börjat med, mellanmål. Det är behövligt och man ska faktiskt äta ett visst ex antal gånger per dag så får se hur det funkar. Man ska äta lite och ofta så går man ner i vikt. Ni som läser undrar säkert hur det kan vara så. Jo om magen får med jämna mellanrum mat så håller den igång och förbrukar mer. Så så är det, alltså inga påhitt. Efter rummet är det läx läsning och sen är det väl tid för att möta upp Peck och ta en promenad för att sedan se en härlig rulle. Det var min dag de, både förgångt och det som ska komma. Kanske skriver något litet inlägg senare men jag ska inte lova något.
Ta vara på vädret och njut av sista sommarsolen. Tack och hej leverpastej!
Ohh det var dumt skrivet, nu vart jag sugen på en rostad smörgås med leverpastej och saltgurka :S
"Kärlek är när man inte vill sova för att verkligheten är mkt bättre än drömmarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0