Härlig morgon

Blir väckt utav mamma, hon har lagat scones till frukost. Mm jag älskar verkligen det. Så himla gott! Älskar att vakna till dom orden.. "Madde älskling, jag har bakat scones. Ska du komma upp och äta frukost?:)" Bästa sättet att vakna upp på. Nu kan inte dagen bli annat än bra. Solen skiner och jag ska in till stan med Jessica och köpa en mössa. Så glad att jag äntligen hittat en som jag passar i. Vanligen e jag inte gjord för mössor såå. Den är svart och stickad från Gina Tricot. Kostade 70 kr något om jag inte minns mig fel. Finns även i vitt för er som är intresserade. Måste ju även nämna att jag lärde lillen knyta rosetter imorse, han är en mycket bra elev. Nej, nu ska jag göra mig i ordning för stan. Ha en sån himla bra dag nu så skriver jag något inlägg senare. Puss och kram

"Det är dom små detaljerna som gör livet så härligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0