Borta bra men hemma bäst

Nu är jag tillbaka till Stockholm efter ännu ett helt sjukt roligt år på Gotland. Denna semester går inte att beskriva med ord. Det fanns dåliga stunder men också helt underbara. Det var mycket skratt och stök med sena nätter. Stammisar på Clematis, härlig personal det är där. Och nästa år kommer vi tillbaka för att förgylla era liv med ännu en veckas glädje. Gud vad jag saknar det, GOTLAND!! I år var det jag, Vick, Mia, Johan, Alex som åkte. Ninni kom också dom två sista dagarna. Det var härligt men boendet slog inte campingen, det är något med vårat gäng, Gotland och camping. Haha. Tack alla med verkande, ni gjorde min tid på Gotland till något minnesvärt. Och nästa år kör vi igen. Här kommer lite bilder från våran resa. Enyoj!
Jag och RobinMia, Alex och Vick. Jag hamnade i stocken pg.a detta fotoMadeleine i stockenMia i stockenVick i stockenJohan i stockenNicki(gycklare)full som få tillsammans med mia.AlexJohanMia och JohnnyJag och JohnnyJag och NinniKorpen med Christoffer i bakgrundenMina medeltida älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0