Äntligen fredag

Gud så skönt. Nu är vardagarna slut och helgen har nyss startat. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på denna helg men det finns alltid något. Hade bara tre lektioner idag så det blev en kort dag, riktigt skönt. Igår var Karin och Johnny på besök, det var trevligt. Men jag somnade dock på soffan, mindre socialt. Tror jag ska ringa hem till familjen flinck och se vad som händer på den sidan av Stockholm. Har inte träffat dom sen Gotland, inge bra. Snart ska jag ta mig en nyttighets muffins som jag själv bakat och lite cotti frutti till det. Men innan det ska jag dammsuga och dansa runt i lägenheten till lite musik. Jag ska defnitivt ta vara på helgerna, det är inte förns man börjar skolan igen som man inser hur skönt det är att vara ledig. Med tanke på ledig, ska börja samla mina pengar nu så jag kommer utomlands med något roligt gäng nästa år. Ska leta helg/lov jobb så jag får ihop min semester. Hoppas jag hamnar på ett mysigt café eller kanske i en trevlig affär. Får se, man får väl ta det man får. Bara jag inte slutar på McDonalds. Det går helt bort. Jag tycker inte att det är något fel på er som jobbar där, jag tycker helt enkelt bara inte om donken. Pompan är som cancerpinnar. Nej usch, ett mysigt café passar mig bättre. Har hört att detta är sista veckan med sol, sen börjar höstmörkret. Hm ganska deprimerande. Det hade varit mysigare om man hade någon att gosa med i mörkret. Hur som haver nu ska jag vidare mot dammsugarn.
Skriver ett litet kort inlägg senare kanske, so long lovers.
"Ångra aldrig det som en gång fick dig att le"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0