Vilket jävla liv

Måndag- jobb
Tisdag- jobb
Onsdag- jobb
Torsdag- jobb
Fredag- jobb
Lördag- jobb
Söndag- otroligt nog ledig.

När hände detta liksom, hur kunde mitt liv bara försvinna sådär? Fattar ingenting.
Men på lördag efter jobbet så ska jag i alla fall få ha lite quality time tillsammans med min kära kusin Jessica, det var ett tag sen vi sågs så det behövs verkligen. Och sen på söndag när det är min lediga dag ska jag gå på bio med Johan och se The Tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie. Hoppas den är bra! Tänkte även slå på stort och "tvinga" honom att äta vår favvo mat i liljeholmen, för det är jag fan värd efter den här veckan!
Men nu ska jag gå och hjälpa mamma i köket, räksmörgås blir det ikväll, MYS!
Glömde förresten att nämna det.. min dejt hörde av sig igår.. Daniel heter han och pluggar något, mycket mer än så vet jag faktiskt inte. Eller jo, vi ska ha kul tillsammans någon gång efter den 14:e. Så, nu vet jag inte mer.
Kram /M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer mellan dig och johan? :)

2011-01-06 @ 22:40:55
Postat av: Madeleine

Jag vet inte vem du är men det är en kille jag träffade på krogen så jag vet inte än.. time will tell :)

2011-01-08 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0