DET HÄR SKA BLI DET BÄSTA ÅRET NÅGONSIN

Livets gång har många olika delar.. det finns saker som händer och saker som bara inte händer. Men i år har det hänt mig. Jag hade alla odds emot mig, till och med Johan sa att jag kunde lägga ner hoppet för att den där påsen skulle inte komma tillbaka. Men med mig är tydligen inget omöjligt för här sitter jag nu, med påsen i mitt behåll och de 1000kr som jag erbjöd för att få tillbaka påsen togs inte emot. Nej han bad mig betala tillbaka genom att ställa upp på en dejt. Så nu har jag min älskade påse tillbaka, utan att ha förlorat 1000kr och vunnit en dejt på köpet.
Och ja, Johan är mycket medveten om denna dejt eftersom han följde mig till denna underbara killes port men han vet också att det är i syfte av att betala tillbaka. När en helt okänd kille kontaktar en, åker och hämtar en påse och sen vägrar ta emot pengar för besväret så gör jag det han ber mig om och han bad om en dejt så nu ska han få det. Och jag kommer göra det med nöje, det är det minsta jag kan göra för en sån fin person.
Jag gråter i stort sätt aldrig (inte min grej liksom) och jag har definitivt aldrig gråtit av lycka men den här killen, Sandström fick mig att hoppa och gråta av glädje när han ringde och sa att jag skulle få min påse tillbaka. Du har första och enda platsen på den listan och det kan ju vara ett pris det med.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0