GRATTIS ÄLSKADE MIA 18ÅR!!!!!!

Ny vecka och detta är första måndagen som 18åring. Skumt att man är där nu som man så länge längtat efter och så känns det inte speciellt.
Idag har i alla fall det varit en lång och himla tråkig dag i skolan men håller humöret uppe för idag fyller älsklings Mia år, GRATTIS!!!! Our time has comed! Stans nya bruttor haha.
Sitter nu på mammas jobb och inväntar att klockan ska bli 18.30 då vi ska fira Mia med middag på Mongolien BBQ. En buffé och en efterrätt senare kommer jag rulla hemåt och börja strukturera mitt rum eftersom vi ska flytta. Inget stök i flyttkartongerna, det ska vara ordning och reda så man lätt får upp allt sen.
Dagens höjdpunkt har hittills varit mössprovningen, är super nöjd med min men kan inte fatta att det faktiskt är min tur att få bära den. Herregud, 907kr vill dom ha för den också. En jävla mössa som man använder en gång i livet, men det får jag väl offra. Minnet kommer ju sitta i för all framtid.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0