Fest hos Frances

Idag är det då lördag, känns väl skönt. Lite otaggad men ikväll är det fest hos Frances (alltid Frances alltså) haha men jag gillare! Rosé och smirnoff blir det och eftersom pappa är på villovägar så drar jag mig hemåt inatt. Ganska skönt. Funderar på vad fan man ska ha på sig, allt känns så använt redan. Vill shoppa sönder mig men väntar tills efter min födelsedag som är om två veckor. Längtar mer efter att få göra min tattoo än vad jag längtar till min födelsedag. Orkar typ inte fylla år eller göra något. MEN MEN, ska sluta deppa och tänka positivt, jag kommer ha jävligt kul ikväll!!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0