ÄNTLIGEN

Idag var då sista dagen på Åhléns, och det kändes faktiskt i hjärtat när jag tog farväl av min kära kollega Anna. Kommer sakna den glada pricken. Efter jobbet vart det till att åka till skolan för att sen vända om raka vägen in mot stan och möta Mia eftersom lektionen var inställd. Men jag lider inte eftersom jag älskar att vandra runt på stada med henne. 
Imorgon är det skolfoto och spexfoto, känner mig något missnöjd med min klass val av tema, dålig fantasi?! Temat är "Jag om 10år" så jag ska klä ut mig till en djurpolis. Hoppas Mia hittar polismössan!!!!! I övrigt känner jag mig hur lycklig som helst eftersom jag har hittat bootsen som jag så länge letat efter, helt plötsligt så bara uppenbarade de sig för mig och det var kärlek vid första ögonkastet. Imorgon är dom mina!
Så här såg jag ut idag..




Och såhär söt var Mia på fikan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0