Tre tjejer på stan

Gårkvällen var mycket trevlig. Första förade jag, Mia och hennes klasskompis på nivå. Sen mötte jag och Mia upp Jessica och klasskompisen drog vidare på egen hand. Vi åkte in till stan och dissade Nype kön och drog med Filip W till langolo. Satt där ett tag i sällskap av några killar, drog sen vidare till K15 och skaka rumpa till latino musik in på småtimmarna. Jag och Mia drog en donken och sen åkte alla hem till sig. Summering av kvällen och den var lyckad. Nästa gång kör vi lite mer bumpy ride och highwayman musik. Tack för igår tjejer!








 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig hårfärg du har :P

2010-10-04 @ 02:06:22
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0