Jaha ja

Idag är det måndag då, har haft en ovanligt lång och jobbig dag i skolan. Att börja 8.50 och sluta 16.00 är fan inte roligt när alla lektioner som man har är piss tråkiga. Men för att berätta något roligare så betalade jag min första räkning igår (på internet) och det var ju super lätt. Kändes kul och skönt att jag faktiskt vet hur man gör och har betalat en egen räkning. Visst att pengarna försvann men det kommer dom göra hela livet så det är lika bra att börja vänja sig.
Efter skolan åkte jag hem, lagade mat och åt den, slog mig själv på käften och la upp yoga mattan på golvet för att påbörja min nya vana "sit-ups varje dag i 10min" och jag kan ju säga att efter 1,5-2minuter så la jag av, skit förbannad. Jag klarar fan inte det där med att ligga på ett hårt jävla golv och se hur jävla tjock och otränad man är. Alla säger att det går om man ger sig på fan men det går inte alls! JAG KAN INTE DEN GREJEN! Jag måste använda maskin eller göra det på ett annat sätt.. jag är helt enhelt inte en golv människa. Okej, jag känner hur irretationen börjar dra sig över mig.
Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0