I'm in love with movie love

Okej här kommer det.. jag är en hopplös romantiker! Jag har alltid sätt mig själv som en icke romantiker men jag får nog erkänna att jag är det ända in i ryggmärgen. Såg nyss Twiligt Eclipse (igen) och jag kan inte låta bli att vilja ha min egen Jacob. Hela grejen med att ha en partner är ju bara för underbar. Att ha någon som man bara kan ligga hemma och äta godis med och som man även kan komma hem till klockan 4.00 på natten efter att man har varit ute och dansat med tjejerna. ÅH! Hatar filmer med romantik, det får en på dåligt humör för att man så gärna vill ha det som på filmen, men vid 18års ålder har jag ju lärt mig att det som är på film inte händer i verkligheten, men man kan ju alltid hoppas. Så alla Jacobs där ute, titta och lär av Twiligt Eclipse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0