Gamla stans mysiga pubar

Torsdag denna vecka då, och den har fyllts ut med föreläsning på ICA Maxi i solnas industriområde. Det var sjukt tråkigt och sjukt innehållsfattigt. Efter att han babblat på i fem timmar fanns det fortfarande inget som var nytt för mig. Tråkig dag med andra ord.
Men igår däremot hade jag skit trevligt. Efter jobbet åkte jag in till stan och shoppade, två blusar och två tröjor senare kom jag ut från Åhléns och 1000kr fattigare men väldigt nöjd. Efter shoppingen åkte jag och hälsade på, på mammas jobb och gav henne en "vardags present" för att hon är en sån himla fin mamma. Efter cirka en timme på mammas jobb tog jag mig ut i kylan för att möta upp Mia som var vrååål hungrig och satte klacken mot kungshallen. Där åt vi båda från den kinesiska menyn och sedan mötte vi upp Vickan. Vi hade till en början STORA problem med att hitta ett mysigt ställe för att ta en after work på men tillslut så fann vi vårt kall, naturligtvis på gamla stans gator. Där satt vi, och efter det första och enda glaset vin så råkade vi visst få in 12 glas till. Det som skulle kostat mig 80kr gick på 300-400kr. DUKTIGT! Men jag lider inte för det, det var det värt med det trevliga sällskapet.
På lördag ska vi dit igen, fast då för att äta en romantiskt vänskaplig middag..det känns att man börjar få in åldern haha.
Men nu, cougar town!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0