Flytta hem till mamma

Ännu en dag som har bestått av bara packning, kan inte förstå hur mycket skit man faktiskt har men det är nu utrensat, pappa kan tacka mig i efterhand när han inser vilken tjänst jag har gjort honom. Jag är verkligen inte den som sparar, hellre ett "kasta!" än ett "spara!". Kanske borde hjälpa familjen Wengar med deras flytt också, haha!
Mitt rum är som gått som klart, eller hela huset egentligen, bara det sista imorgon som möbler, sängar och grejer. Ser fram emot flytten, dock kommer det vara en jävla resa för att komma dit men när vi väl är på plats tror jag att det kommer bli super. 
Imorgon flyttar jag hem till mamma under en två veckors period, får se hur det slutar. Ska ändå bli skönt, har saknat hennes extremt goda och världsklassiga matlagning men henne och lillen naturligtvis också. Ingen lagar mat som min mamma♥
Men nu ska jag fortsätta med packningen.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0