ÄLSKA FREDAG!

Äntligen fredag! bästa dagen på hela veckan. Igår var jag med mamma i tatueringsstudion då hon gjorde en text på foten "Jag går min egen väg" och en svart katt på handleden till minne av vår katt Gucci. Riktigt fint och snart är det min tur att gå tillbaka för min andra tatuering. Spännande! Ska även prata med piercaren om en piercing jag vill göra, får se hur hela det slutar. Men nu ska jag börja packa in kläderna i garderoben, kanske blir kvar här i 1,5månad så lika bra.
Juste! Ikväll blir det utgång och massor med dans tillsammans med min trogne kamrat Mia, Vick, Sara, Edde och Frida, NICE! Vi börjar på Snaps så kom dit partypoopers! Haha
Ciao! /M


/Om någon undrar över bristen på bilder så har smarta jag packat ner min kamerasladd. Så sorry guys men det kommer när vi flyttat in i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0