Våra brister gör oss till människor

Äntligen fredag! Och den har varit hur skön som helst, tog ut en liten sovmorgon då jag fick ledigt från jobbet idag för att gå på SACO mässan i älvsjö. Första mässan som jag känner att jag fick ut något utav, jag engagerade mig och gjorde det jag gick dit för. Funderar på att plugga antingen i L.A, London eller Skottland. Men får se, alla skulle vara en dröm så den som ger mig bäst alternativ blir det.
Ialla fall, idag ska jag bara ta det lungt och ha Madde tid för mig själv. Känner att jag behöver det om jag ska vara utvilad och peppad inför morgondagens toppen humör.
Så ha ett trevligt fredags myyyys /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0