Say whaat?!

Detta är en ny dag med nya tag. Och jag har varit på jobbet sen 07.00 imorse och allt har flytit på fint, dock fanns inte min dagliga dos av skratt då Johan var borta men annars hade jag det bra. Var väldigt effektiv med allt jag gjorde idag känner jag..hur som, här kommer det jag ville komma fram till..
På vägen hem från jobbet när jag stod på perrongen och väntade på tåget så hälsade en kille på två tjejer, inget mer med det, sen när tåget kom satte han sig mitt emot mig, inget mer med det men här kommer det.. han tittar på mig en hel del och efter några minuter hälsar han och berättar hur fin jag är på engelska och frågar hur jag mår osv. Det slutar med att han också ska av i solna centrum (jag sa inte vart jag skulle förns han sa vart han skulle gå av, man är ju inte dum) för att hälsa på sin kusin. Sen snackar han vidare, och så visar det sig att han jobbar som kock på Snaps, SNAP! Så bra, han erbjöd mig gratis inträde och gratis drinkar på både Snaps och Metro men ska jag erkänna så är jag inte ett dugg sugen eller intresserad av erbjudandet. Antar att han räknar med att få något i gentjänst och det har jag ingen som helst lust med att ge då jag faktiskt har mina ögon på annat håll. Det roliga är, att visst har jag sätt att killar kollar och sådär men jag har faktiskt aldrig varit med om att en engelsman, mitt på ljusa dagen när man kommer från jobbet och inte direkt är sitt bästa jag, stöter stenhårt på en.. intressant. Måste säga att jag blev glad, inte för att det var han men just för att en främmande man tittade på mig, helt ofixad efter en hel dag på jobbet och ändå ville ha mig. Det får gärna hända med en snygg kille som snackar samma språk som mig själv.
Men nu ska jag ringa s.a.t.s och be dom avsluta mitt konto för att sedan måla naglarna.
XoXo /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0