I know that what I'm doing isn't right, but I'm not sure it's wrong either

Tisdag idag och den var precis som förra tisdagen, på jobbet. Snacka om enformiga veckodagar jag har. Jobb,jobb,jobb och så barnvakt. Lever för varannan helg då jag är ledig, precis som den kommande då jag ska festa loss med jobbet. Hörde jag förkrök hos Johan?! haha
Har gjort en hel del läsning och pluggande inför tre parts samtalet imorgon med Gunilla, hon får ju inte tro att jag går rastlös så jag har gjort en hel del uppgifter och läst och antecknad en del. Hoppas hon blir nöjd?
Imorgon så har jag också tagit på mig ett sånt där jobbigt pass så jag ska ta med mig datorn och kolla Gossip och Glee på rasten, ni kan ju gissa femtioelva gånger om jag längtat efter detta!! Ska bli mysigt att ligga ensam uppe i personal rummet och mysa framför datorn i väntan på att börja arbetet igen och tjäna pengar.
Men nu måste jag börja fixa mig inför sängen om jag ska kunna få min tillräckliga sömn, upp 05.15 imorgon bitti, wihu! NOT!
Puss och Klem /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0