Höstlov

Lördag,lördag,lördag. Ja min lördags dag spenderades på jobbet till klockan 18.30 och efter det åkte jag hem för att fixa mig inför kvällens alla bravader. Lyckades ragga upp min party pingla Jessica på vägen. Först tog vi oss till Treat (jävla skit vakt) för att fira av Frances som ska åka runt i Asien. Efter tog vi bussen och tåget till skanstull för att gå loss in på Metro med tyresö gänget. Och kul hade vi, men dansgolvet var väl inte de bästa, bättre lycka nästa gång. Men det hände många andra intressanta saker som förmodligen kommer ske igen.. eller vad säger du Peck ;) haha
Söndagen bestod av firande i Farsta då min snygga kusin Johan fyllde 30år. Helt sjukt, jag har precis börjat få gå ut lagligt på krogen och min kusin är 30år med barn och familj. Hur som, det var trevligt och nu är det söndag. Har spenderat hela denna härliga höstlovs måndag tillsammans med favorit slappisen Diesel i soffan, haha soft! Han och jag är som gjorde för att mysa tillsammans i soffan, älskar den lilla krabaten.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0