Glad farsdag

För er som undrade om "Ajajaj" inlägget så är det en epilator som tar bort hår som jag drog över armarna.. vilket gör SJUKT ont. Alltså det är en mördar maskin som känns som knivar på armarna. Så det var inte ett bokstavligt talat inlägg. Och i övrigt så gjorde det exakt lika ont denna gång.. så nu när det är uträtt kan jag gå vidare till vad jag har gjort i helgen..
Den spenderades i tyresö hemma hos familjen Wenger/Pettersson och det har faktiskt varit hur skönt som helst, vi har bara tagit det lungt och spelat spel (JAG VANN!!) och myst framför den öppna brasan till tv bruset.
Man kan säga att jag laddade upp inför nästa helg då vi ska festa loss på taco båten, OM jag längtar! Det ska bli så himla kul! Festa tills vi däckar!!
Men nu ska jag kolla sl så när jag vet när jag måste gå upp till jobbet imorgon, ciao sötnosar. Vi höres och störes! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0