Första advent..

..är här och idag så åker julen in i huset. Idag ska det bakas, pyntas och packas upp julgran. Och ja jag vet att det är FÖR tidigt för julgranen att ställas men eftersom mamma och lillen åker den 9dencember till Gambia så firar vi julen i förtid i år. Rätt soft ändå när vi ska hålla på med flytt och grejer mitt i julen. Känns dock som om det saknas något.. vet inte vad riktigt.
Men något som jag däremot vet är att det vankas rolig vecka, jo nästa vecka ska jag nämligen dra en AW med favorit Sussi, SOM jag saknat henne♥
Och sen till helgen (får bli fredag då jag tog Sams pass på lördagen,blä) ska jag köra på utgång med Mia och jag säger bara en sak, DÅ jävlar ska vi festa!!!
/M

Bjuder på julstämning till tusen


Kommentarer
Postat av: Sussan

Som jag saknar dig med!!

2010-11-29 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0