Dum man är

Igår vaknade jag upp mysigt och som sagt tog ledigt från jobbet, vilket var behövligt. Sen åkte jag till lilla gatan och gjorde Mia sällskap när hon tattuerades, och måste säga att den blev jättefin. (Bild kommer när jag har sladd) Ganska stor men fin, jag sa minst 5 gånger att den ska sitta där resten av livet och nu sitter den där den sitter. Snart är det min tur igen, SPÄNNANDE! Efter tatueringen så mötte jag upp mamma och så åkte vi och storhandlade på ICA Maxi och efter typ två timmar inne i det stora varuhuset var det dags för mig att åka mot kista och möta upp Denizo för att gå på bio och se Harry Potter och dödsrelikerna del 1, och den var bra. Synd bara att man inte fick se hela filmen, men snart kommer den andra delen.
Efter bion var jag helt slut då jag egentligen bara borde legat hemma i sängen och vilat så jag åkte hem och la mig i sängen med mamma och kollade senaste avsnittet av Glee. Bara en vecka kvar tills nästa avsnitt kommer!!
Idag har jag sovit ut, ska börja åka mot jobbet om en timme och jobba kvälls passet, hoppas jag överlever. Imorgon har jag också ett pass så får hoppas att min hals blir bättre om inte annat får jag ta ledigt några praktik dagar för att bli frisk så jag kan ta mina betal pass. Åhh, orkar inte tänka mer. Ska lägga mig i sängen och vila innan det är dags att köra igång med jobbet.
Hej så länge.. och du.. ja jag saknar dig! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0