Träna, sola, träna

Dagens och veckans sista skol/jobb dag är avslutad och jag är på hemmaplan. Sprang ut på veradan i hopp om att kunna bättra på min bränna (solade igår och är röd i fejjan, härligt) men dessvärre hann jag ligga i 5 minuter sen var det roliga slut när vårat jätteträd skymde solen, bajs. Men nu sitter jag här igen, funtar på om jag ska gå ut och jogga så fläsket rör sig men motivationen ligger verkligen på noll, MÅSTE ta tag i det här nu. Fan villig att gå gömd på stranden för att man känner sig tjock. Ständigt problem det där.. varje år får man beach ångest och varje sommar misslyckas man med att träna.
Vad är egentligen felet?
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0