Sliten som få

Hahahahahhahahah läste morgonens tidigare inlägg, haha vilken soppa jag är! Märktes det att jag inte var vid mitt vardagliga rätta ja?
Dagen har ialla fall varit något enormt jobbig, sliten som få. Baksmällan bankar och levern (om den finns kvar)levererar inte som den ska. Som tur var lyckades jag få en fältuppgift idag på jobbet så kunde gå hem och sova, vilket är precis det jag ska göra nu, sova och bara ha det jävligt skönt i min säng. Känner att alkohol konsumtionen har varit alldeles för aktiv de senaste två veckorna. Efter den här helgen som kommer blir det vita dagar och friskt humör. Kör hela helgen ut för om jag ska pausa så ska jag tami fanimej göra det för att jag är helt slut som person, vad är det annars för idé med det hela? Going all the way.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0