Kattvakt

Senaste dagarna har jag bott hemma hos min kära mor eftersom hon är bortrest och någon måste passa katterna, och vem gör det bättre än mig? Ingen. Har haft det fullt upp med att dammsuga, damma och moppa och städa undan allt skit de senaste dagarna men jag har också hunnit ta långpromenad med min kära vän Christian. Lugnet för lov har redan börjat inta trots att det är några veckor kvar men det känns något alldeles underbart att tiden bara far förbi. Tänkte ta mig en tur upp till vby-centrum och kolla in bh:arna som är 50% rea på. Alla mina är ju försmå så måste införskaffa mig några när inte tuttarna hoppas ut. Ska sova hos Demp ikväll eftersom vi åker tidigt imorgon bitti till Turkland men kastar in ett blogg inlägg senare eftersom han har dator.
Hej svejs så länge! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0