Godisförbud

SUGER! Jag är inte speciellt sugen på det just nu men såhär till sommaren kommer det alltid så mycket nya härliga godis smaker och jag får inte delta av dem. Det värsta är att de finns ju också bara i några veckor så min chans att få smaka är lika med noll. Jag vägrar dock att bryta mitt godisförbud, har jag gett mig in på skiten ska jag också full följa så jag kämpar på. Det är maj månad nu så det betyder att jag har varit utan godis i 5 månader, lite mer än hälften kvar sen är pengarna och kilona(tolka rätt nu) mina!
Men vi får inte glömma att de där nya plopp och marabou chokladerna ser hemskt goda ut..
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0