Back to work

Onsdag idag, jobbade på Åhléns för första gången på länge.. kändes som vanligt. Fick jobba på kosmetika idag och så även imorgon, gjorde en stor insats för personalen så dom är evigt tacksamma, vilket dom borde då jag gör jobbet gratis.
Efter jobbet åkte jag hem, ätit, läst nya chic och funderat över mina studier, har mycket nu och orkar inte tänka på att jag måste sätta MVG på de två stora, kommande proven.. suck!
Men till något roligare, imorgon ska jag ha musik och dans uppvisning på idrotten och sen jobba efter det. Men här kommer det som är "roligare".. då ska jag hämta min lillebror och barnvakta honom hos mamma, har saknat honom sååååå mycket nu när jag bott hos pappa (kanske får flytta hem snart, håller tummarna.) Och så får jag träffa mina älskade katter som är så gosiga. Såg förresten lite sommar produkter som jag måste införskaffa mig.. pengarna är få men tänkte satsa på en lotion i alla fall, det behöver och förtjänar jag.. väl? hihi
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0