Våffeldagen

Hej alla glada!
Dagen har faktiskt varit bra trots allt åkande hit och dit, nu är jag kaffe expert!
Och idag är det även våffel dagen som ingen lär ha missat, vi myste ihop en våffelmiddag. Pappa har inte ätit våfflor på flera år så det var spännande att se hur han skulle reagera.. därför valde vi också att göra ett litet experiment i samma veva. Vi köpte färdig gjorda våfflor, pulver våfflor och så naturligtvis egen gjorda. Ni kan ju gissa vilken som vart godast..
I alla fall, imorgon blir det upp tidigt för att träna med jull gull och sen gå på stada tillsammans med Sussi och Camilla. Efter det blir det hem till pappa och ha myskväll med pojkvännen, hihi.
Sen på lördag blir det upp tidigt igen för att gå på stada med älsklingen och kolla påskpresent till Deniz.. hem till pappa igen och fixa oss och sen åka iväg till maskeraden.
Söndagen är hittills oplanerad vilket jag tror är bra då jag nog inte kommer vara den piggaste.
Men nu ska jag läsa min chic tidning och njuta, kram på er!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0