Stoppa upp en penna i näsan

Godmorgon världen! Imorse kom jag i tid (klapp på axeln) och fick även reda på att om jag spikar vg på nästa (som också är det sista) provet kommer jag att få vg i betyg i matte b kursen, hur coolt är inte det?

Nu såhär på håltimmen har jag brottats och flygit lite med Deniz och även hakat upp mig på ett citat.. "Namn*, du måste fylla 18 så du kan festa med oss" HAHA! Tänkte säga "För dig vill man ju festa med" men jag lät bli, det är för tidigt på morgonen för att vara elak och få små tjejer att gråta.

Men i alla fall, nu ska jag kolla runt lite på nätet efter härliga skor, ni andra får ha en bra dag!

Kramisar /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0