Mmm kaka!

Tjena tjopplers bloggen!
Idag tränade jag badminton tillsammans med Dempan, Sussan och Millan som sagt. Det var mycket spännande, men framför allt mycket roligt. Dessvärre orkade inte pensionärerna (Suss, Mill) lika mycket som mig så vi fick avbryta spelet haha. Efter träning drog vi, mycket duktiga som vi är till BK och mumsa i oss ett varsit meal, mm yummi.
Efter träning och påfyllning i tanken tog vi farväl och jag och Dempan åkte hem för där vi nu har haft kak mys till melodifestivalen, tyckte att Pain of Salvation och Pauline skulle gått vidare, you suck Sweden! Och jag kan faktiskt vara missnöjd för jag röstade faktiskt, sådeså!
Nästa vecka är det final så då ska vi samla oss (alla godingar) och ha riktigt melodifestivals krig!
Men nu ska jag återgå till min kära pojkvän och kolla på film, 2012 står på tur. Ha en himla mysig kväll så hörs och störs vi.
Kram /M

Sussan och Millan promenerar trötta och flummiga mot tuben.

Deniz i fören

I can see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0