Madde gör reklam

Efter en lång arbetsdag på jobbet är jag äntligen hemma och har även lyckats plugga inför det kommande so-provet.
Idag fick jag även reda på att jag ska bli intervjuad och filmad imorgon av Svensk handel, ska göra reklam för lärlingsutbildningen. Får se hur det går, första gången jag blir intervjuad så det ska bli spännande.
Dessvärre har jag idrott innan på morgonen då vi ska simma, eller rättare sagt livrädda. Oh my, jag kommer ihåg när vi gjorde det för några veckor sen och jag höll på att avlida. Hur ska detta gå..
Men nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret med mitt härliga Tigi shampoo och balsam.
So long suckers! /M

Kolla min lilla gulleplutts bula. Dumma Emil som råkade putta honom in i målstolpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0