Jobb

Hej allesammans! Idag var som sagt min första riktiga arbetsdag på jobbet och det gick faktiskt jättebra. Fick komplemanger hela tiden om hur duktig jag var, känns härligt. Har kommit in i det lite mer nu, snart sitter det som en rutin. Idag jobbade jag med Rosanna och Karro, på fredag blir det med Arven och Rosanna, wii.
Får inte heller glömma att nämna att de första som kom och hälsa på mig på jobbet var min älskling, favvo Sussan och Tora. Tack så mycket sötisar, kändes kul att ni kom och visa er lycka över mitt jobb.
Men nu ska jag sluta skriva och kolla på en film med Deniz för att sedan sova så jag orkar upp imorgon då jag ska vara på plats i kista klockan 12.30 för make up rådgivning och sminkning och sedan vara barnvakt.
Sovgott! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0