Helgen i korthet

Lördagsmorgonen spenderade jag tillsammans med Mia på stan, då jag handlade påskpresenter och annat roligt. Fram emot eftermiddagen kom Sussi, Deniz och Camilla in till stan så samåkte vi hem till mig där vi skulle fixa oss och förkröka inför maskeradfesten. Fan vad snygga vi blev! Efter många drag med kajalen åkte vi mot hjulsta där Camillas kusins maskerad fest skulle vara. Väl på plats var det inge vidare drag men vi roade oss på vårt egna vis. Kvällen slutade rätt ung då jag och Deniz kom hem, duschade, åt varma toasts och sen la oss i sängen och somna som två klubbade sälar. Får fundera vad nästa quality time ska bli, kanske vi satsar på en lite roligare fest den här gången eller varför inte kareokekväll med falsk sång? Det får framtiden avgöra. 
Jag vaknade upp sent idag (ni har väl inte glömt att ställa fram klockan till sommartid?) och åt en rejäl brunch med min älskling. Resten av dagen har jag pluggat och han har spelat tv-spel. Mot middagstid och lagom till att jag hade lagat klart middagen kom pappa hem från Götet så vi åt tillsammans och sen dess har jag pluggat och kollat på Wipeout. Veronica Thorsell, haha komiskt!
Men nu ska jag plugga vidare och sen göra mig i ordning för sängen. Imorgon är det måndag, thank god går vi bara 4 dagar denna vecka och sen är det påsklov, tjihu! Tråkigt men pengamässigt bra ska jag jobba på lovet.. får se hur det slutar. Hoppas ni haft en bra helg och spenderat den med era favoriter, precis som jag!
Kram på er! /M

Millan är sexig pirat
Sussan är cowboy
Jag är Lisbeth Salander
Deniz är Kapten Jack Sparrow
Visst gjorde vi ett bra jobb? Dom mest engagerade var vi ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0