Cybertown

Idag var en ganska kort och värdelös dag. Vi gick till skolan och hade en lektion, svenska. Efter det var det ett evigt väntande och sen drog tjejerna iväg till St:eriksgatan för att spela laserspel. Jag kom naturligtvis etta (eller möjligtvis sist) men jag tröstar mig med att det inte är placeringen som spelar roll utan det som pågår under spelets gång, dessutom ville jag inte göra de andra besvikna när de förlora.. eller något. Haha
Men i alla fall, är nu hemma. Hade egentligen tänkt att städa men det blev inte utav denna vecka? Får ta det nästa då.
Imorgon är det jobb på Åhléns och så även på torsdag, dock ska jag gå tidigare på torsdag eftersom jag ska på en kaffe kurs så jag är proffs sen på brasco. På fredag är jag ledig (skönt) men ska ändå slita mig upp för att träna med Jullgull och sen gå på stan med Sussan och få inspiration till maskeraden på lördag. I övrigt vet jag inte så mycket mer, ska väl se till att träffa min älskling också, längesen vi sågs. Kanske passar de valparna som finna kvar eller drar en mysig fika på stan, det återstår och ser.
Nu ska jag kolla vidare på skorna som jag ska inhandla så fort jag har råd, hoppas det blir snart. (GE MIG PENGAR NU!)
/M
Notera att det är våffeldagen på torsdag, mmm mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0