Badminton

Godmorgon! Jag vaknade hyffsat sent idag, sov dåligt inatt så kom inte upp imorse. Skulle egentligen tränat med kusin vitamin Julia men som sagt så verkade hon också ha svårt för att komma upp i tid.
Nu är jag uppe i alla fall och ska åka iväg till skanstull och utöva lite badminton tillsammans med Sussan, Millan och Dempan. Ser mycket fram emot det då jag älskar badminton. Tar igen träningen från morgonens miss då också. Ni andra får ha en himla trevlig lördagskväll med melodifestivalen, andra chansen ikväll va? Jag tror det, men nu ska vi börja bege oss mot tuben.
Puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0