Trubbel

Lördagskvällen och söndagsmorgonen var underbar med Sussi, vi gav oss in på förbjudet område och nu får vi se vart vi hamnar. Så länge stödet finns där så klarar jag mig.
Igårkväll kom mamma och Theo hit så hade vi kräftkväll dock var inte humöret på topp längre. Har hamnat i en liten svacka som jag hoppas att jag snabbt ska komma ur.
Nu så här på måndagsmorgonen bestämde jag mig ialla fall för att ge mig ut på en power walk, och nu sitter jag här, 45minuter och en dusch senare. Ska fixa klart mig, dela ut mina flyers om loppis och börja åka mot Solna för att ta hand om lillen.
Antar att jag måste sätta igång, ciao!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0