Skolavslutning 2010

Inte nog med att jag inte kommer gå på min egna skolavslutning, jag kommer inte gå på "eventet" efter med klassen heller.. Det är nämligen så att jag prioriterar min lillebror och ska gå på hans skolavslutning istället eftersom vi ändå bara sitter och lyssnar på våran tråkiga rektor.
Och varför jag inte följer med efter är för att dem valt och vara på flaten badet, varför kan man ju undra när det finns tusen andra ställen att vara på som dessutom är mer lämpliga för fler av oss. Inte nog med att jag känner dem som jobbar där så är det även alkohol förbud så.. det sket sig ju. Men nindra får ha kul! :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0