Ny vecka, nya tag

Då var firandet av ännu en 92:as 18års dag gjort! Vi var ute på hennes landställe i årsta havsbad och där bjöds det på härlig mat och sällskapligt drickande. Jag, Suss och "Millans kompis som dricker Tre Apor" tog intiativet till en fem kamp och det var naturligtvis mitt lag som vann skiten! Wihu för lag TUFF!
Kvällen var lång och det ena efter det andra bröt ut, kvällen slutade med att jag och Suss sov i Antons bil och det är inget jag kan rekommendera er. STÖRRE bil nästa gång! ;) haha
Galet sliten hemresa dagen därpå men efter några timmar så var livet härligt igen när man låg och stekte på verandan i solen, 30 grader och vindstilla gillar vi!
Idag är det måndag igen och jag ska sitta barnvakt, och så även imorgon! På onsdag kommer Mia hem, WIHU!!!!
Har inte så mycket mer att säga än hejdå och hoppas vädret blir finare imorgon.
Ciao! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0