Huvudstabadet

Tisdag idag och vädret har varit på topp. Har spenderat hela dagen tillsammans med Theo och Mr.D på huvudstabadet, då vi hade picknick och mös i solens värme. Fick lite mer färg också, känns mer än bra. Längtar såå tills jag och Suss sitter på planet. "The best days in our lives" är det enda jag ser framför mig. Men nu ska jag duscha och smörja in kroppen så den får behålla det bruuuna.
Imorgon kommer Mia hem också, wihu! Ska eventuellt möta upp henne och följa med henne hem och lyssna på allt som hänt under resan, det enda jag inte längtar efter är att se hur mycket brunare än mig hon kommer vara. Men men, vad är väl en bal på slottet.
Men nu, duschen, here I come! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0