Sommarliv

Nu har jag kommit hem och duschat och ätit. Nu ska jag börja åka hem mot Solna för att ta hand om mina älsklings kattisar. Mathias gör mig sällskap, ska bli kul att se den pricken. Inte ofta det händer eftersom han bor i Umeå. Men nu är han på plats och jag står överst på listan, yeah!
I övrigt känner jag mig lite halvt snurrig, vet inte om det beror på att jag är på fast mark eller om det är baksmällan som smyger sig på. Hur som så överlever jag.
Imorgon är det båt igen som gäller, och destinationen är Waxholm eller Sandhamn, så imorgon kör vi igen Mia!
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi när vi hörs.
/M

Diesel slappar på soffan


Gucci kramas när han sover

Kommentarer
Postat av: Jessica

aaaahaha han är världens sötaste!!!

2010-07-27 @ 08:59:30
URL: http://jessienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0