Party Party

Supar kväll hos Frances slutar aldrig i annat än roligheter. Tack Suss, Simon, Frans, Nicki, Carro och Matilda för en rolig kväll.
Och du Suss, håll dig i skinnet på Kos för du är kriminell nu för tiden och kan lätt hamna i fängelse! ;) HAHAHAHAHAH

Såhär såg jag ut för kvällen


Simon och Nicki påväg till Donken


Min lilla fyllehagga


Suss och Nicki inne på donken


Kvällens stöldgods, en gyllene spade och en blå kratta

Och så Waxholms äventyret med Mia, pappa och Kenny där jag lyckades hamna mitt i en svensexa, men jag ska inte klaga. Jag hade jävligt kul.

Mia darling inför kvällens bravader


Jag och Mia


På dansgolvet


Går vi loss


Svensexe gänget


Me and the married to be


"Hej, mitt namn är välj drink"


Får en puss av med älskling


Avslutade kvällen med ett leende såklart

Och så Sandhamns besöket. Det regnade tyvärr något enormt så partyt var inte på den nivån det brukar vara, vi fick nöja oss med att dricka lite på dykarbaren men vi ska dit igen när det är fint väder och då jävlar blir det party party.

Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder..


Mia fixar sminket


Det syns inte så bra på bilden men vi hade kul åt granngrabbarna som pissar öppet inför oss.
Det bästa är att han vinkar också. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0